Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

A. Τότσικας: "Δεν έχουμε φτάσει ποτέ στα πρόθυρα χωρισμού με την Ρούλα"




Για την σύντροφό του Ρούλα Ρέβη, το γάμο και την καριέρα μίλησε ο γνωστός ηθοποιός.
Ο Αποστόλης Τότσικας μέσα από μια αποκαλυπτική συνέντευξη αναφέρθηκε στο αν υπάρχουν φιλίες στο χώρο του και αν έφτασε στα πρόθυρα του χωρισμού με την αγαπημένη του, Ρούλα Ρέβη.

Συναντάει δυσκολίες στη καριέρα του;
"Όταν ο άλλος δεν με ξέρει δεν ξέρει τι μπορεί να έχω περάσει. Έχω περάσει και πολλές δυσκολίες αλλά δεν με νοιάζει καθόλου, τις βλέπω ως μαθήματα.”

Χρήματα έχει βγάλει;
"Έχω βγάλει και δεν έχω βγάλει, δεν είμαι χομπίστας ηθοποιός. Είμαι επαγγελματίας και έρχεται η στιγμή που θέλεις να ισορροπήσεις το καλλιτεχνικό με το οικονομικό κομμάτι... Τα λεφτά που φαγώθηκαν, φαγώθηκαν από άλλους πολύ πιο παλιά, τώρα δεν υπάρχουν λεφτά για εμάς. Τώρα πια μένουν όσοι έχουν πάθος με την τέχνη.”


Εδώ και χρόνια έχει σχέση με τη φωτογράφο Ρούλα Ρέβη, ήταν πάντα άνθρωπος της σχέσης;
"Ναι, όταν ήμουν με έναν άνθρωπο ήμουν πάντα εκεί, ενώ παράλληλα αποκάλυψε ότι η σύντροφος του είναι το άλλο του μισό" .

Ένας γάμος θα άλλαζε την καθημερινότητα τους;
"Αν γίνει γάμος κάποια στιγμή θα γίνει καθαρά για να κατοχυρωθεί κάποιο παιδί ή κάτι τέτοιο. Δεν θα κάνω γάμο για να δώσω λεφτά και ειδικά στην εκκλησία. Εδώ δε βγαίνουμε να φάμε και θα πάμε να κάνουμε και γάμους."

Έχουν φτάσει ποτέ στα πρόθυρα χωρισμού;
"Ποτέ, ήμαστε ενωμένοι και δυνατοί από την αρχή.”

Θεωρεί ότι κάποιος θα τον προσέξει για την ομορφιά του ή για το μυαλό του;
"Αυτή τη στιγμή δεν με νοιάζει για ποιο λόγο θα με πλησιάσει κάποιος. Θα επιλέξω πλέον ποιος θα είναι στην παρέα μου, αναγκάστηκα από μικρός από τότε που έμενα στο Βόλο ακόμα να ξεσκαρτάρω τις παρέες μου και να επιλέγω.”


Πηγή:Tlife.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...