Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

"Η αδελφή μου με το γαμπρό μου είναι άνεργοι και ζουν με ψίχουλα..."


Ένας χείμαρρος από καστανά σγουρά μαλλιά κι ένα κορμί που...κολάζει και άγιο έκαναν κατ΄αρχήν γνωστή την Ελένη Φουρέϊρα στο κοινό.
Σήμερα η 24χρονη ποπ σταρ απολαμβάνει την επιτυχία της, δηλώνει ότι μόλις χώρισε και εξομολογείται ότι όποιος πολιτικός βγάλει τη χώρα από την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει θα είναι για εκείνη...«ο άντρας της χρονιάς»



Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Downtown η Ελένη Φουρέιρα αποκαλύπτει τη δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η οικογένειά της. «Φταίμε εμείς που τους ψηφίζουμε όλα αυτά τα χρόνια ή φταίνε εκείνοι που κυβερνούν τους πολιτικούς; Δυστυχώ, μας έμαθαν μόνο τον εύκολο τρόπο.(...) Αυτά, όμως, οδήγησαν την κατάσταση σε αυτό το σημείο κι έφτιαξαν ένα κράτος χωρίς νόμους, στο οποίο ο βασικός μισθός είναι 500 ευρώ και η αδελφή μου με το γαμπρό μου – που έχουν ένα παιδάκι 4 χρονών – είναι και οι δύο άνεργοι. Ζουν από το ταμείο ανεργία με ψίχουλα. Ντροπή!» είπε.



Η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε και για το τέλος της σχέσης της με τον Δημήτρη Γούτο και αποκάλυψε τι ήταν αυτό που οδήγησε στο χωρισμό. «Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Ας πούμε ότι έφταιξε η δουλειά μου, η οποία είναι πολύ δύσκολη. Ως εκεί.(...) Με πόνεσε πολύ ο χωρισμός. Μα έζησα τόσα πράγματα με αυτόν τον άνθρωπο...πως θα μπορούσα να βγω αλώβητη από αυτή την ιστορία και να μην πονέσω;(...) Όταν έχεις αγαπήσει πολύ έναν άνθρωπο, δεν αλλάζει επειδή πάψατε να είστε μαζί» αποκάλυψε η 24χρονη παρουσιάστρια.



Όσο για το εάν είναι έτοιμη να ερωτευτεί ξανά, η απάντηση της Ελένης Φουρέϊρα ήταν ξεκάθαρη. «Όχι ακόμη! Πρέπει να περάσει αρκετός χρόνος. Άλλωστε, καλό είναι να περνάμε μερικές φάσεις μοναξιάς. Αυτή την περίοδο είμαι αφοσιωμένη αποκλειστικά στη δουλειά μου».

Πηγή: real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...