Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Μ. Καβογιάννη: "Οι ανασφάλειες μου είναι στο κόκκινο για το μέλλον, τα παιδιά μου..."



Τι αποκάλυψε η γνωστή ηθοποιός;
Η πρωταγωνίστρια της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς "Πίσω στο σπίτι" μέσα από μια ειλικρινή συνέντευξη στο περιοδικό "Down Town". Η Μαρία Καβογιάννη μίλησε για τις ανασφάλειες, τι είναι αυτό που την συγκινεί και το αν γελάει εύκολα.

Τους φόβους τους, τους διαχειρίζεται με μεγαλύτερη ευκολία;
"Όχι, δεν είμαι δυνατός άνθρωπος, για να τους ξεπεράσω ή να τους αντιμετωπίσω. Τους μοιράζομαι με τους δικούς μου ανθρώπους και με τους φίλους μου, με όλους όσους αγαπώ."

Τι την απογοητεύει;
"Τα αδιέξοδα των ανθρώπων, η έλλειψη δύναμης το να μην είναι κάποιος αυτοτελής και αυτάρκης. Αυτά με λυπούν και με απογοητεύουν πολύ."

Έχει ανασφάλειες;
"Χιλιάδες, για το μέλλον μου, το μέλλον του παιδιού μου, τι θα γίνει του χρόνου, τι δουλειά θα κάνω, που θα είμαι αν θα λειτουργήσει ξανά αυτός ο τόπος. Ειδικά αυτόν τον καιρό οι ανασφάλειες όλων μας είναι στο κόκκινο."

Αγαπάει δύσκολα;
"Όχι, έχω μια οικεία τάση με τους ανθρώπους και δεν μου είναι δύσκολο να τους αγαπήσω ή να τους βάλω στη ζωή μου. Ακόμη και σήμερα κάνω καινούριους φίλους και χαίρομαι όταν γνωρίζω νέα παιδιά που μιλάμε την ίδια γλώσσα."

Γελάει εύκολα;
"Όχι, καθόλου αντίθετα σήμερα κλαίω ευκολότερα και γελάω σπάνια. Δεν ξέρω γιατί αλλά το κλάμα μου φαίνεται πιο εύκολο, κάποτε βέβαια δεν διανοούμουν να κλάψω μπροστά σε άλλους. Ντρεπόμουν πάρα πολύ όχι ότι σήμερα δεν ντρέπομαι."

Τι την συγκινεί;
"Πολλά, με μια ταινία που θα δω, με ένα άσχημο γεγονός στις ειδήσεις με μια εξομολόγηση κάποιου, η οποία θα είναι μέσα από την ψυχή του. Με την ευαισθησία των ανθρώπων."

Στην καθημερινότητα της έχει αυτή την κωμική χαρά και την διάθεση που βλέπουμε στην τηλεόραση;
"Νομίζω πως η διάθεση μου είναι πάντα χιουμοριστική, ποτέ δεν δραματοποιώ τα γεγονότα. Θέλω να τα βλέπω όλα χιουμοριστικά και αισιόδοξα."

Πηγή:Tlife.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...