Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους: H σχέση μου με τον Φάνη πέρασε και περνάει δύσκολες στιγμές!




Η πρωταγωνίστρια της Κλινικής περίπτωσης μίλησε για την οικογένεια της, την επιτυχία και το ενδεχόμενο ενός τρίτου παιδιού.
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους εξομολογήθηκε αν ανησυχεί για το μέλλον των παιδιών της. Μέσα από μια ειλικρινή συνέντευξη αποκάλυψε ακόμα, αν ο γάμος σκοτώνει τιν έρωτα.

"Όχι, ο γάμος δεν αλλάζει τίποτα. Τα παιδιά μόνο αλλάζουν τα πράγματα και αυξάνουν το βαθμό δυσκολίας στο παιχνίδι. Ο έρωτας όταν έρθει η ώρα να σκοτωθεί, σκοτώνεται από μόνος του. Εμείς δεν έχουμε προλάβει να ρουτινιάσουμε", δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξη στο περιοδικό "EΓΩ!".

Στα τέσσερα χρόνια που είναι παντρεμένοι με τον Φάνη Μουρατίδη, έχουν περάσει δύσκολες στιγμές στη σχέση τους;
"Έχει περάσει και συνεχίζει να περνάει, παρόλο που είμαστε λίγο καιρό μαζί. Ήρθαν τα παιδιά πολύ γρήγορα και αυτό έφερε διακυμάνσεις. Βέβαια αυτό μας δένει και ως ζευγάρι" εξομολογήθηκε.

Φανταζότανε από μικρή το γάμο της;

"Ούτε για αστείο, στο παρελθόν για μένα το νυφικό ήταν ένα άσχημο ρούχο. Ούτε τα παιδιά δεν είχα φανταστεί, αλλά ως προ αυτό δεν ήμουν απορριπτική. Όταν ήρθαν, ήμουν έτοιμη μέσα μου" ανέφερε.

Ανησυχεί για το μέλλον των παιδιών της;
"Οι Έλληνες δεν έχουμε επίπεδο. Είμαστε αμόρφωτοι, προσπαθούμε να το παίξουμε Ευρώπη ενώ είμαστε Ανατολή. Στεναχωριέμαι που τα παιδιά μου θα πάνε σχολείο στο υπάρχουν εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτή η εκπαίδευση δεν σε καθιστά καθόλου ικανό πολίτη" είπε.

Θα έκανε ένα τρίτο παιδί;
"Θα ήθελα να έχω πολλά παιδιά. Έτσι όπως είναι τα πράγματα όμως ίσα ίσα που τα βγάζουμε πέρα με δυο" αποκάλυψε.

Έχει ξεμείνει ποτέ από χρήματα;
"Βεβαίως, πάρα πολλές φορές όχι μία. Στη δουλειά μου πολλές φορές δεν σε πληρώνουν αμέσως, και άλλες φορές δεν σε πληρώνουν καθόλου. Μου έχει συμβεί και τα διεκδίκησα δικαστικά", δήλωσε.

Την άλλαξε η επιτυχία;
"Τα πράγματα μου ήρθαν βολικά, αναγνωρίστηκα γρήγορα και αυτό με βοήθησε να έρθω κοντά με ανθρώπους του χώρου. Είπε και συνέχισε ένα τόσο θετικό πράγμα έχει και πολλά αρνητικά. Ευτυχώς δεν ψωνίστηκα, αλλά δεν είναι δύσκολο να το πάθει κάποιος. Εγώ αντί να πάω προς τα πάνω, πήγα προς το κάτω" αποκάλυψε.



Πηγή:Tlife.gr
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...